Cupcakes van Tazzels <3

Standaard

Een poosje geleden kreeg ik de kans om de heerlijke en mooie cupcakes van Tazzels te testen! Oh wat een genot om naar te kijken en dat genot werd alleen maar groter toen ik er een hap uit nam. Ik wist het! Ik was verliefd…………………………………op een cupcake <3

Over Tazzels:

Tazzels is gevestigd in een prachtig vrijstaand pand aan de Kerklaan 10 in Zwammerdam (het voormalig postkantoor van Zwammerdam). Ons pand dat pal tegenover de kerk staat, biedt veel winkelruimte met een bovenverdieping waar een sfeervolle workshopruimte gecreëerd is. En er is genoeg gratis parkeerruimte pal voor de deur!

Wil je graag leren hoe je zelf zo’n mooie taart kunt maken, dan kan dat tijdens de workshops die we geven. Er zijn workshops voor beginners, maar ook voor gevorderden. Onder deskundige begeleiding worden alle technieken haarfijn uitgelegd. Je zult versteld staan van het resultaat! We organiseren ook workshops speciaal voor kinderen. Tijdens zo’n partijtje zullen de kinderen zelf een boltaartje vullen, bekleden en versieren met allerlei leuke eetbare decoratie.

Bij Tazzels vind je, naast taartbenodigdheden, ook aanverwante artikelen die bij een taartmoment passen. Denk aan een prachtige taartschaal op een voet of prachtig verfijnde champagneglazen, en natuurlijk een taartschep die mooi genoeg is om de show te stelen op een bruiloft! En zoek je een cadeautje voor iemand die helemaal gek is van alles wat met taart te maken heeft: Tazzels heeft prachtige boeken, taart-vakbladen, aardewerken potjes, peper en zout stelletjes en theepotten in de vorm van een cupcake en natuurlijk kadobonnen!

Bramen cupcake met botercreme:

Caramel cupcake met botercreme en mini toffee:

Mojito (zonder alcohol) cupcake met botercreme:

Ik kreeg de cupcakes mooi gepresenteerd in een doosje. Zeer handig om te vervoeren ook! Want zo weet je zeker dat het niet verschuift. Na de nodige foto’s te hebben gemaakt, was het eindelijk tijd om ze te proeven. 

Ik begon met de bramen cupcake en wow!!!! wat een smaakexplosie! Ik had niet verwacht dat de botercreme zo lekker zou zijn. Hmmmm… Het vanille cakeje was luchtig en zacht, ook zonder de heerlijke toef botercreme was deze al zeer smakelijk geweest. Wat ik ook opmerkte,was dat de cupcakes niet TE zoet waren, het was gewoon precies goed! Dat was alleen maar beter, want dan had ik nog genoeg trek om de andere 2 cupcakes op te peuzelen hihi……

Daarna was de caramel cupcake aan de beurt. Jeej! Ik ben gek op alles wat met caramel te maken heeft, dus dit kwam erg goed uit. Nou, in 1 woord: Jummmmmmmm!! Het cakeje was lekker luchtig en de botercreme met de toffee maakte het af. Ik vond ook dat de chocolade strepen heel mooi gedrapeerd waren en de glittertjes maakten het geheel erg feestelijk.

Nou, last but certainly not least, de MOJITO cupcake. Natuurlijk kennen we allemaal de mojito cocktail met munt, limoen en ijsblokjes, maar in cupcake-vorm heb ik dit nooit gezien. Echt heel origineel. De smaak was lekker fris door de limoen. Verder vond ik de blaadjes die erop zaten een leuk detail. Al met al was dit een verfrissende afsluiting <3

Site: http://www.tazzels.nl

»

  1. Wow, mooie foto’s leuke text. Fijn dat je het zo lekker vond! Ik zie je graag nog eens in de winkel. Groetjes Nathasja Tepper

Geef een reactie

