Wie zoet is krijgt lekkers…….

Standaard

032Hallo allemaal! Zoals jullie misschien al hebben gemerkt, ben ik op dit moment bezig met reviews van bepaalde producten. Zo wil ik op deze manier iedereen een handje helpen die iets (extra) leuk, lekkers en origineels zoekt om (jezelf) cadeau te doen voor de feestdagen. Wil jij zien wat ik dit keer voor je ga reviewen? Kijk dan verder….

Op een vrijdagmiddag kreeg ik een pakketje binnen en dit keer was het afkomstig van Interfoods! Ik was erg benieuwd naar de inhoud en toen ik alles uitpakte, was ik wel erg enthousiast om deze producten uit te proberen. Het zijn namelijk typisch Amerikaanse eet-producten die we hier niet in de winkels kunnen krijgen. Op de M&M’s na, maar niet in deze smaak: “Pure chocolade met een frambozenvulling” Deze zijn nergens anders in Nederland verkrijgbaar, behalve bij Interfoods.nl

Interfoods.nl is een site die Amerikaanse (eet) producten verkoopt die niet in Nederlandse winkels verkrijgbaar zijn. Je kan kiezen uit een ruim assortiment van snoep, bakproducten, sauzen, drankjes en meer!

if

Als eerste ga ik  het hebben over de “pop tarts” met een aardbeien-vulling . Dit zijn HUGE koeken die je zowel warm als koud kan eten. In Amerika worden ze vaak als ontbijt gegeten i.v.m. het drukke, hectische leven dat ze daar leiden. Normaal gesproken hebben ze een frosting (glazuurlaagje), maar deze hebben dat niet. In een volgende post, zal ik een homemade glazuurlaagje aanbrengen en testen wat lekkerder is.

De koeken zijn per stuk verpakt en er zitten 8 stuks in een doos. Wat me gelijk al opvalt is dat ze veel groter zijn dan ik had verwacht en ze zijn ERG lekker. Ik heb ze zowel koud als warm gegeten en ik vind ze op beiden manieren jummie. Als ze warm zijn, is de vulling wat vloeibaarder. Voor de onverwachte trek heb ik er 1 in mijn tas zitten, want ze vullen erg goed. Prijs: €4,29

033002003005

Op naar de Marshmallow fluff! Natuurlijk kennen we allemaal de vertrouwde spekjes/marshmallows die we zo lekker weg kunnen eten, maar van deze fluff heb ik nooit eerder gehoord! Op de pot staat dat je het op brood kan smeren, in salades kan gebruiken (!), cheesecakes mee kan vullen en nog veel meer. Gelukkig kan je op de site van Interfoods een receptenboek downloaden met allerlei bereidingswijzen. Prijs: 2,49034

Jeej! Dan nu de chocolade m&m’s met frambozenvulling! Ik vond de smaak bijzonder! De pure chocolade met de frambozenvulling was een lekkere combinatie. De m&m’s hebben fleurige kleurtjes in het roze, paars en donkerrood. Vrolijk :) Prijs: €5,49

035007008

The famous Mac&Cheese maar nu geheel makkelijk te bereiden! Prijs: €2,99 *Aparte review komt nog!036

**Wil jij deze bijzondere producten ook hebben? Neem een kijkje op de site: www.interfoods.nl

»

Geef een reactie

